härliga sommar!

     Publicerat: 2010-06-27 Kl: 12:35:47 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer










Nu har mamma och pappa åkt hem. trist.. men åker ner till borås om tre veckor... jag och markus och hundarna har varit ute och gått, hundarna har baaadat, lovley tycker dom, åså har vi vart på mc donalds och suttit ute och ätit i solen. härligt! nu ska jag vara slappa och vila resten av dagen.. kanske se en film.. kanske se lite fotboll.. vem vet :)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: