grrr!

     Publicerat: 2010-06-10 Kl: 22:15:33 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


grrrr, akta er, jag är en livsfarlig rottweiler-hane! snart 60kg tung! ;)

då var man hemma efter en jobbkväll. var en superkväll. fullbokat, men smidiga fall, som flöt på jättebra! idag hade jag dock i uppgift att räkna kassan, och det gick mindre bra, blir så snurrig av alla siffror. fick ringa karin och tillslut så blev det rätt, trotts felslagningar och att det inte stämde helt.
har just ätit god mat som markus lagat och nu ska jag lägga mej. ska vara hos barnmorskan 07.45 imorgon!

natti!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: