fynd.. igen :D

     Publicerat: 2010-06-09 Kl: 21:48:36 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


markus har fått en hatt, hundarna en sovplats och bebis ett babygym? :P

puh! nu är jag äntligen hemma. har varit och ätit med jobbarkompisarna, vilket var trevligt och jag är verkligen proppmätt!

sedan har jag åxå hunnit fynda! igårkväll hittade jag en annons om ett babygym, ett som jag bara sett på bild på google, men inte hittat i nån butik varesej på nätet eller irl. och dessutom bodde hon bara nån gata ifrån mej här. så hon hörde av sej på kvällen nu när jag satt och åt, så jag ringde på hemvägen, och ja, vi knallade ner nu och köpte babygymet, och även en amningskudde som såg fräsch och fin ut! jag har gjort ett klipp, igen! toppen :D

nu är jag genomsvettig och försöker svalka mej lite. puh. imorgon jobbar jag kväll, så jag hoppas på uppehållsväder så att jag och hundarna kan ta en lång promenad på förmiddagen :)



Postat av: tilda

Nä Sofia nu får du sluta härmas.... inte nog med hundarna utan jag har precic likadant gym och amningskudde... hi hi. lustigt värre!

Sköt om dig!

2010-06-11 @ 09:59:14
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: