dissepointed

     Publicerat: 2010-06-03 Kl: 21:12:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


nää asså.. nu känner jag mej så himla besviken. jag som gladerligen åt min chevreost på maten, lycklig över det faktum att den ju var pastöriserad. inte visste jag att det inte gällde chevreost. ska jag sitta här och invänta att bli sjuk nu då? näää! så farligt KAN det inte vara. hur mycket listeria har vi egentligen i sverige? men men, det fick väl bli mina 10 minuter av ost-lycka. nu får jag väl avstå i ett par månader till och hoppas på det bästa. lyckan. gruuusad längs med marken.  jiiiiha!

god natt. *ledsen i ögat*



.... NÄÄÄÄÄÄÄH nu får jag sån jävla ångest, tänk om jag skadar bebisen nu?




Postat av: tilda

Hej du! Du ska nog inte oroa dig för osten du fick i dig. Såg ett fakta program där dom pratade bl.a. om listeria bakterier, det är VÄLDIGT ovanligt, senast ngn fick ett missfall pga av listeriabakterier var 1978 i sverige, det är mer än 30 år sedan och nu har vi väl ändå bara bättre hygien o livsmedelprodukter.

2010-06-04 @ 18:21:17
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: