det omöjliga

     Publicerat: 2010-06-14 Kl: 17:45:37 | I kategori: Bamse & Polly | 1 kommentarer



Bamse: piip, piip, piip, piip
Sofia: ja, vad fan är det frågan om?
Bamse: piiiip, piiip, piiiip, piiiip
Sofia: men ÅH! vad ÄR det nu då? vad vill du NU?
Bamse: piiip piiiip piiip
Sofia:
jaja, jag får väll kolla då vad du gnäller på...



översättning: Matte hjälp mej det är någon som byggt en mur framför korgen,
jag kommer inte över den så jag kan hämta ett nytt tuggben i leksakskorgen...

ni ser inte muren? den smala svarta mobil-laddningssladden?






Postat av: Helena

Haha, jättekul... hur djur tänker ibland alltså :-) har en skogstokig innekatt härhemma som bara vill ut.. inte helt lätt när man bor på 7e våningen.. så det är bara att bylta på sig o gå ut.. curlar litegrann bara :-)



har hittat hit från nån annan gravidblogg, kommer inte ihåg vilken, tänkte bara ge mig till känna :-)

2010-06-14 @ 21:49:40
URL: http://tausert.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: