clean clean clean

     Publicerat: 2010-06-18 Kl: 14:36:13 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


ahhh! nu är jag förtjänt av soffläge resten av eftermiddagen! har städat riktigt fint i lägenheten, varit ute och lekt med hundarna, eller ja, jag och bamse har lekt, polly har rännt runt med sin egna boll, på egen hand. tänkte åkt och köpt lite blommor till krukorna här ute, men gör det imorgon när vi ändå ska åt det hållet när vi ska till babyland och köpa bilsbarnstolen.
nu är det iaf jättefint här hemma, nyvädrade sängkläder och helt hundhårsfritt! kollar på fotbollen med ett halvt öga åxå, och har pratat en stund med mamma <3

lediga fredagar is the shit.



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: