chevreeeeeeeost

     Publicerat: 2010-06-03 Kl: 18:38:11 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


ja, jag har tjuv-nallat av osten...

ÅH! idag ska jag äta chevreost! härregud, här jag har gått sedan 6 december och trott att jag inte kan äta det, åså ser jag, IDAG att den är gjort på pastöriserad mjölk! trodde all GOD ost var ajjabajja som gravid! fy fan vad gott det ska bli! längtar så sjukt åxå efter riktig jävla mögelost och serranoskinka! det ska jag bannemej ha med till förlossningen o bb-väskan, en kylbag med mögelost och serranoskinka och chiabatta och när bebis är ute och jag ska äta, ska jag njuta av min favvomacka! ;)

återkommer senare!



edit: jaha? så det kunde man inte heller äta fick jag höra. suck. va fan. nu har jag ätit det och gott var det!



Postat av: Annica

Ädelost på tub har varit min räddning. Den får man äta:) Det har min barnmorska sagt. Mumma!

2010-06-03 @ 22:19:35
URL: http://anija.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: