bit ihop!

     Publicerat: 2010-06-22 Kl: 22:05:15 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

aj asså. fan. har skitont i ryggslutet idag igen... kommer efter att ha jobbat några timmar... lixåm en trötthetskänsla och ont i ländryggen. buhu. jag vill INTE ha ont nånstans. ska förtränga det in i det sista. men det är ju mycket bära, lyfta, ner på golvet, upp, böjja sej, torka bort grejjer å sånt, så kroppen kanske helt enkelt börjar bli lite sliten. men än dukar jag inte under. nej nej! ett par alvedon och jag är fit for fight :D

har jobbat kväll idag och det var tur att vi var två. min vikarie amelie går ju mina tider så vi kunde hjälpas åt. det var en massa vaccinationer och pyssel, så det var verkligen skönt med lite avlastning!



Postat av: Amelie

Det är bara te å lassa på på mig! :D

2010-06-23 @ 07:20:41

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: