ut och åka igen :)

     Publicerat: 2010-07-30 Kl: 17:21:05 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


gullig liten shettis jag hittade i ett av stallen <3

sådär ja! blev en ganska lång dag trotts allt! har åkt med kristina idag och vi har vart på en hästbesiktning, en halt häst och en besiktning till :) tar ju lite tid per grejj man är på, plus resor emellan så tiden tickar på. trevligt var det iallafall =)
tappde dock bort kristina och hästägaren på fall nummer två där, den halta ponnyn. jag gick längs med hagen med polly och bamse och dom gick in i hagen, varpå jag trodde dom skulle hämta ut ponnyn ur hagen, men det gjorde dom inte, å jag gick in å letade å letade men hittade dom ikke haha. fick en rejäl promenad, och kände ett tag där mitt i ingenstans att här knallar jag runt utan mobil ute i skogen i en hästhage, vore ju typiskt om typ vattnet gick eller nått, men såklart gjorde det inte det :P

är iallafall hemma nu igen och ska ta och vila mej resten av dagen :)

hejsålång!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: