svetting like a pig

     Publicerat: 2010-07-02 Kl: 21:06:58 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


nu ska jag gnälla lite. det är alltså så sjukt varmt på mitt jobb. det kokar i den där byggnaden. nu är det tredje sommaren och fortfarande har dom inte fixat något kylsystem? markiser kom upp förra året, vilket gjort att det GÅR att vistas på rummen, utan dom var det ju omöjigt. nej vi måste få nån typ av AC! jag dör snart där inne. och det är inte pga av graviditeten det är jobbigt.. det är jobbigt för alla... blä! hade jag varit tung och haft krämpor hade jag förmodligen dock inte pallat jobba alls i värmen, men nu går det ju bra... fast man blir trött och glömsk tycker jag. älskar mitt jobb, men det hade varit betydligt trevligare om dom kunde fixa det där nångång. kanske nääästa sommar??


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: