regnregnregn

     Publicerat: 2010-07-25 Kl: 10:21:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

fy sjutton, vad härligt med detta regn! det behövdes verkligen, med tanke på alla gula gräsmattor, och träden som började se ut som om det var mitt i hösten med sina gula löv. dessutom blev våran uteplats ren av sej själv, från gips å sågspån å allehanda skit ;)

dock blir det lite svårare att komma på vad man ska göra av sin dag, när man inte kan vara ute nånting. hoppas det blir lite bättre på eftermiddagen så man kan gå en promenad med vovvarna iallafall.

ja, vi får se vad det blir av dagen. behöver köpa nya skor, fixa med linser, tvätta lite.. men måste ha något kvar att göra till veckan åxå så jag har nått att pyssla med när jag går här hemma :)

 

 

 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: