pju, vadå kvavt?

     Publicerat: 2010-07-25 Kl: 14:49:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


dagens pose... sängläge, film och mys med vovvar <3

åhå... sikken låååång dag.
vi tog en sväng till affären. för att vi hade tråkigt. resulterade i en rosa luvtröjja med dragkedja och ett randigt linne, båda på extrapris, tjoho, sikket kap. ska dock börja använda det efter förlossningen, inte töjja på det nu med magen :)
väl inne i affären blev det bara ballerinakex, godis och glödlampor haha. så stört egentligen. efter det jag vi bara varit hemma.

har legat i sängen en stund och vilat. mycket molvärk idag... har nu varit på en promenad, som var riktigt kämpig det är inte nådigt kvavt och fuktigt ute! shit. bebisen pressar ju en del neråt åxå, så det blir väl lite extra jobbigt att gå, men jag trottsar. det kan aldrig vara fel att röra på sej. nu, väl hemma har jag tagit en kalldusch. skönt! nu blire vila vila och åter vila igen. hoppas molandet ger med sej lite...




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: