nattinatt

     Publicerat: 2010-07-22 Kl: 21:20:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


älskling i sin nya frisyr, made by moi! åså lilla polly, som med
bedjande blick hellre vill till mej än sitta brevid pappa? hehe :)



nu blirre natten för min del. har sovit jävligt crappigt i natt, så jag hoppas på nån mer sömntimme denna natt iallafall... känner mej rätt trött i kroppen så det var skönt att lägga sej. synd bara att det är så kvavt! jag längtar efter frisk luft!

imorgon ska jag till banken å grejja med e-legitimationen, åså ska jag nog gå å boka tid för att klippa och färga håret, måste ju vara fin när lilla K kommer, lär ju inte hinna sen :P

go'natt på er!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: