morrn morrn!

     Publicerat: 2010-07-27 Kl: 10:19:17 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


god förmiddag!

mammaledigdag nummer två dårå! har ingen aning om vad jag ska göra idag. men nu ska jag iallafall gå en promenad med hundarna. får se hur långt jag orkar idag, blir ju lite kämpigt efter en stund när bebisen ligger och trycker neråt så att säga. men jag härdar ut. tänker inte ligga på sofflocket och tjocka till mej såhär mot slutet. somsagt, att röra sej kan inte vara skadligt :)

ha en bra dag!





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: