lätt som en plätt?

     Publicerat: 2010-07-23 Kl: 15:08:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


härreguuuuuuuuuuuud för ett jävla krångel!
var till banken för att kirra e-legitimation, fick papper och koder som jag sedan aktiverade här hemma på datorn. fungerade IKKE! försökte först ringa försäkringakassan, där kunde man inte komma fram, efter sjutusen knappval fick jag bara svaret att jag får försöka senare pga högt tryck. ringer handelsbankens support.. 20 min telefonkö, men sedan fick jag hjälp. hade inte behövt papprena från banken, och han hjälpte mej att få ett bank-id som fungerade mot försäkringskassan iaf. tack för det. nu har jag begärt föräldrapenning från måndag och fram till slutet av november, så får jag ansöka om nytt efter det, vet ju inte hur länge jag ska ta ut 7 dagar i veckan då jag vill börja jobba en dag i veckan ganska snabbt. så, jag börjar sådär iallafall :)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: