grejjagrejja

     Publicerat: 2010-07-03 Kl: 17:50:28 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


härregud vad kläder det är när man ser det såhär
!
endel är köppt, men mycket är från när jag var liten,
och ärvda kläder från riley. men men det går nog åt!


haha, mina vs lilla K's byxor

idag har vi alltså varit på ikea!
vi har köppt spjälsäng, madrass, kudde, spjälskydd bla bla allt sånt. så nu är det inte så mycket kvar... egentligen ingenting. var på apoteket eftersom markus skulle köpa helosan till nya tatueringen, å då köpte jag en nappflaska åxå, så nu kan jag bocka av det med.

och nu, håller jag på å tvättar. alla kläder å sängkläder åså måste ju tvättas vad jag förstått (ja det känns logiskt) så det gör jag nu. hade tänkt göra det längre fram, men va sjutton, kan likväl göra det nu. så jag har köpt sånt allergivänligt tvättmedel så det ska väl duga hoppas jag. dock har jag bara ägnat mej åt kläderna i stlk 50 och 56, dom känns mest angelägna... det är ju det som ska användas i början.

sedan har vi köpt svart färg åxå. för spjälsängen ska vi måla svart så den matchar våran säng och byrån i sovrummet :)

det kallar jag do some hair! dessutom, har jag trimmat ner polly. bamse får proffsen ta hand om, ska få en tid till yvonne inom kort :)

hoppas ni har en fin dag i sommarvärmen!


Postat av: Sofia

När vi var till ikea och shoppade hittade vi bara täcke och kudde för bebis från 12 mån.. Vad heter det som ni köpt??



Toppenblogg annars

2010-07-11 @ 12:18:13

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: