frisören aka blixten

     Publicerat: 2010-07-26 Kl: 18:13:22 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


sådärja, svårt å få bra bild på färgen dock :)

oh my. sikken jävla tid frisören tog haha. kanske jag som bara är lite stressad av mej, men höll på å bli galen. jag förstår dock att det TAR tid. hon gjorde ju folieslingor i precis hela håret små smååå slingor i olika nyanser. helt otroligt hur hon orkade, jag hade tillslut gjort större å större slingor jag för å bli av med skiten :P
sedan ska se ju sköljas, och det ska masseras in produkter, och sköljas igen, asså dom blir ju aldrig klara dom där frisörerna! klippningen gick rätt fort dock, men sedan ska dom torka, å föna i en evighet till. sammanlagt 2,5 timme.. lite drygt tillåmed. haha. men men. det blev iallafall bra! jag ville ju bli av med den mörka utväxten samt få bort det där riktigt ljusa, så nu är hela håret mer guld-blondt som då är skapat av ljusa och mer guldbeiga slingor. åså har hon klippt det kanske 5-6cm och klippt upp det lite mer, så nu kanske jag kan borsta håret utan trassel ett tag framöver :P

nu, mat!


Postat av: Emelie

Det blev ju riktigt fräsht och snyggt! Jag hör också till gänget varken har tid tålamod eller råd att gå till frisören mer än någon gång om året... heh.

Jag veeet att jag är tjatig men jag bara måste få komma med ett litet tips till om du vill ha lite att göra i veckan, och det är att proppa frysen full med rätter som bara är att slänga in i micron och värma på. Det är GULD värt att slippa stå och laga mat när man är ensam med en nyföding... ;)

Min arbetskamrat fick en liten kille igår morse, och helt plötsligt blev jag superduper avis på er som har allt mys framför er! Åååh du anar inte! ♥

2010-07-26 @ 22:09:11
Postat av: marianne

Hello=)

Du blev jätte fin i håret=)

2010-07-27 @ 10:08:40

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: