fredagen

     Publicerat: 2010-07-23 Kl: 19:13:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


har kokat lilla K's nappar idag :D

okidoki då börjar denna fredag lida mot sitt slut. min första lediga dag. eller, jag har semester idag, det är först på måndag min mammaledighet börjar :)

jag och hundarna tog en långpromenad på förmiddagen, och det var så skönt ute, nästan så man frös lite när man bara hade linne och kortbyxor, helt underbar känsla att slippa svettas!
när vi kommit hem styrde jag kosan mot farsta. var och fixade med e-legitimationen (som ändå inte fungerade ju..) och jag har beställt tid hos frisören, det är väl minst ett år sedan sist jag var där, men nu ska jag klippa mej, färga och göra slingor så man ser anständig ut, har tid tills på måndag. jag har åxå köpt en mjukisdress som jag packat ner i bb-väskan.

nu på kvällen har jag lagat mat och jag har även kokat lilla K's nappar! så nu ligger dom kokade och klara i bb-väskan dom åxå.

och tackvare att det varit svalt ute idag har jag kunnat vädra ur lägenheten hela dagen så nu är det en behaglig temperatur här inne äntligen efter denna värmebölja!

höres!


Postat av: Emma

Hej! Hittade till din blogg precis via minbebis.

Jättekul att hitta andra som ska ha bebis nästan samtidigt:)

Vår lilla körv skulle ha kommit den 14 juli. Så har gått över 13 dagar idag.. Åhh va jobbigt det är att vänta ju!?! Ska sättas igång på torsdag om bebis inte kommit innan dess.

Nu till en fråga; var har du hittat napparna??

Så himla söta! Gillar ugglor..

Ha det bra och lycka till!!;)

2010-07-26 @ 08:14:16
URL: http://livingbyemson.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: