fredag

     Publicerat: 2010-07-30 Kl: 09:31:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


sikken natt... bebis har bökat jättemycket och det ger mej massor med molvärk/förvärkar. hon har tryckt sej ner ner ner och grejjat. värst blir det när jag ligger på höger sida av nån anledning, och då sparkar hon mej en del i sidan, hon har alltid fötterna åt höger på nätterna verkar det som. på dagarna vänder hon sej lite fram och tillbaka med ryggen. nu har iallafall molvärken släppt och hon sover där inne. förstår det, hon bör vara trött :P

idag blir det lite hästar igen... inväntar besked av kristina vilken tid jag ska infinna mej. dessutom är det baskemej sol idag! hoppas det håller i sej så man kan gå en rejäl promenad senare :)

hoppas ni får en bra dag allihopa!!


Postat av: m a t i l d a

hallihallå. är allt bra med dig? vill bara önska dig en trevlig dag, trots regnet. kram.

2010-07-30 @ 13:32:03
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: