dagens ord: vila

     Publicerat: 2010-07-16 Kl: 14:16:11 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


dagens lunch! mumms

gudars vad jag behövde det här... känner mej as new. redan. gick ner en kortis till sjön så hundarna fick bada, sedan handlade jag lite lunch (avocadosar, tomat, mozarella och vattenmelon) och väga-mat, och sedan har jag tagit det lungt. har dock haft jättemycket sammandragningar idag, i princip hela tiden! tur jag inte varit på jobbet, för det är riktigt jobbigt när dom kommer så tätt, skönt man kan vila istället för att ränna runt samtidgt...

nu ska jag fortsätta vila :D


Postat av: emeliehjaertajonas

Tack :)

2010-07-16 @ 14:55:20
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Marianne

Det är inte länge kvar nu till lill-bebben kommer=) Måste kännas riktigt spännande=)

Är du rädd för förlossningen? Hur går dina tankar kring det?

2010-07-16 @ 17:49:32
Postat av: Emelie

Nu har jag bara ett gott råd till dig Sofia, och det är att ta hand om dig VIIILA! Skippa prestigen för jobbet kan vänta! Spara på krafterna så mycket du bara kan, även om det är svårt att sova (jag hade också jättesvårt att sova och snarkade dessutom som en hel karl NÄR jag väl sov). Jag vet att det låter klyshigt och är sjukt uttjatat, men nu ska du snart göra ditt livs fyspass och du kommer att behöva A L L vila och energi du kan få! Allra första bebistiden är underbar, rosafluffig och det mysigaste du kan tänka dig, men nyfödingar äter helt jävla galet OFTA och att inte få sova mer än två-tre timmar i taget i flera veckor tar på krafterna så vila, vila, vila nu så att du kan njuta fullt ut och slippa vara ett vrak när ni har er lilla tjej hos er!



Hurrey, snart är hon här! :D KRAM från oss!

2010-07-17 @ 00:13:14
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: