borås <3

     Publicerat: 2010-07-17 Kl: 09:01:16 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


home sweet home borås <3

ahhh borås! the place to be. vi åkte igår eftermiddag och kom hit på kvällskvisten. resan gick bra. jag brukar numer ha lite svårt att sitta långa stunder, klämmer mot revbenen, men i just min bil sitter jag himla bekvämt, så det gick finfint att sträckköra dom 42 milen.
har glömt mitt mobila bredband hemma, och det fungerade inte att surfa med min dator via markus iphone heller, och inte heller blogga från iphonen, så därav ingen uppdatering igår.

här i borås är det myyyycket svalare än i jävla stockholm, plus att detta huset är svalt och skönt. var fantastiskt att lägga sej i ett svalt rum och kunna sova hela natten MED täcke. dock, bara för att jag för en gångs skull kunnat sova har lille bamse fått dieree och jag har behövt springa ut med honom... suck.. stackaren, men ja, lite jobbigt. och nu åskar det som tusan här, och han är åskrädd och vågar således inte gå ut och bajsa när han behöver så nu sitter han i en lite knivig sitts lille manne...

i dag kommer markus mamma och hans syster och hennes lilla madeleine hit från mellerud! syster katri är på sverigebeök (bor ju i england) så dom kommer hit. våra familjer har knappt setts så det blir kul, dax att lära känna varann nu ;)

igår körde således min lilla bil sin sista sthlm-borås resa... ush jag grina nästan när jag åkte från parkeringen hemma! min fina lilla bil, älskar den så mycket haha, och nu ska jag och mamma byta. buhu. min lilla fabia. men men det blir nog bra, jag har bara en förmåga att förmänskliga materiella ting och tänker att min bil nu blir ledsen åså... får hoppas den inte bryr sej ;)

nu ska jag gå å tvätta kläder, tog bara med mej smuttsiga kläder, smart av mej, verkligen.
vecka 38:a magbilden kommer senare idag åxå :)

ha en bra dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: