wohoo

     Publicerat: 2010-01-07 Kl: 22:23:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


idag är det ett år sedan jag körde min första körlektion, satt bakom ratten för första gången. jag, rolle och toyotan ute i snömodden. shit vad tiden gått fort! är fortfarande så jävla stolt över mej själv att jag tog det steget och fullföljde det hela på 3 månader och 2 veckor ungefär! nu kör jag varje dag runt med min lilla fabia och att ta körkortet är det bästa jag gjort!









Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: