tjoho

     Publicerat: 2010-01-18 Kl: 19:24:19 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


puh. hemma. ja vissa dagar vet man att man lever. fullt upp på jobbet, blodprovs-race idag igen, och allmänt fullt upp. dessutom började det snöa som fan iaf på värmdö och fick mer eller mindre gräva fram bilen när jag skulle hem. kul. kändes som jag aldrig skulle komma iväg.
det märks att vi är en sköterska kort, det gör det. hoppas dom får tag på någon riktigt bra, som kan börja hos oss. någon glad, positiv och engagerad person, det önskar jag :)

nu sitter jag och väntar på markus, som snart är hemma, och vi ska köpa pizza idag. eller, det får nog bli en kebabrulle för mej, pizza är aldrig nå gott. blä.

sedan har jag jätte ont i min ländrygg, tror det beror på bilköringen i helgen, men  jobbigt är det faktiskt. men annars är det lungt på krämp-fronten.
jag har ju mått oförtjänt bra hittils i denna graviditet, ja så bra att jag var helt säker på att det inte fanns nått där inne. dock har mitt luktsinne varit uppåt väggarna känsligt. dom som känner mej lite närmre vet att jag är löjligt känslig för lukter i vanliga fall. nu är det såpass att jag faktiskt hulkat å spytt vid några tillfällen pga, tex hundmatslukt, hamster-bur-lukt, eller något äkligt sköljmedel. fy vad jobbigt. annars har jag inte mått illa sådär som många gör. tycker dock detta med lukten blivit liite bättre, men det är ju normalt att symptomen i vecka 12 börjar avta och man mår bra igen, får väl se om det stämmer.
men jag är så orolig hela tiden, ush, önskar att jag slapp det :(

hejsålång
Postat av: Frida & Riley

Ja det enda som går att göra för oroligheten är att du själv bestämmer dig för att det får vara nog med oroligheter. You can only control so much.. =/

2010-01-18 @ 20:21:24
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: Therese

Håller med Frida. Det är nog ett medvetet, överlagt och formulerat (gärna skriftligt) beslut som du måste ta.

Lita på din kropp. Det är ju ändå detta den är byggd för. ;) Kram!

2010-01-19 @ 11:28:40
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: