promenad

     Publicerat: 2010-01-10 Kl: 12:33:51 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

goddagens! söndag dårå... helgen går aldeles för fort jämt. vi följde markus til gymmet åså gick vi på isen hem. det är så mysigt att gå på den frusna isen, och hundarna älskar det!

Min nya jacka är toppen, I love it! varm å gå åxå. och så fick jag ju sån fin mössa med av markus syster i julklapp som matchar perfekt ;)

nu ska jag slå mej ner i sängen och kolla lite film och göra ingenting resten av dagen.

ha't bra!

 

 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: