fyndat

     Publicerat: 2010-01-09 Kl: 14:46:59 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

idag har vi köppt en soffa! äntligen. våran är så jävla liten och trång. vi har letat en evighet men inte kunnat hitta någon som uppfyllt kraven; max 230 bred, mörkgrå, divan åt höger, skönt att sitta i, helst bäddsoffa. men så plötsligt kom jag över den här! den är 223 bred, bäddsoffa, grå, och det är förvaring under divandelen, vikket är toppen! dessutom var den nedsatt i pris fram till 17 januari. så nu har vi bokad en sådan som kommer om 10-14 dagar. gud vad skönt att slitta knöla ihop sej för att alla ska få plats i soffan.

jag har åxå köppt en ny jacka! en rooosa, dunjacka från nike. den var väldigt "jag" och nedsatt från 1300 till 800 så jag slog till. härligt!

nu är vi hemma efter att flängt runt, markus ska på fotboll och jag ska ligg ahär, och kanske städa lite om jag orkar.

ha't fint!

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: