tv4 fakta

     Publicerat: 2010-02-17 Kl: 22:45:42 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 

 

 

vilken fabulös kanal alltså! iaf på onsdagar verkar det som. eftersom tv4, 1an och 2an har drabbats av århundradets störning i våran tv just nu har jag fått se på alternativ kanal idag, det föll på tv4 fakta då en liten flicka med en stor tumör i ansiktet fångade mitt intresse. det följdes åt av ett avsnitt från riskförlossningar, verkligen kul att se på...not. men man fastnar ju! sådant var betydligt mer intressant när jag inte var gravid själv so to speak. och nu de senaste två timmarna har det varit program från akutmottagningar. och här skyler dom inte skadorna, nej här är det blod, krossade ben och gegg, härligt!

 

 

 

 

 

 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: