snorzombie

     Publicerat: 2010-02-05 Kl: 18:21:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

visst blir ni sugna på att komma till vår klinik? inte överallt man möts av denna syn i receptionen!


fy fan vad förkyld jag är.. (nej det är inte gravid-nästäppa hehe, om det vore så väl..) har seriöst hållt på å rinna bort på jobbet idag. nästäppa lider jag av ganska ofta, men detta är alltså rinnsnuva i litervis, och ögonen rinner åxå, halsen kliar. mm... fick ägna eftermiddagen sittandes i receptionen med papperskorvar i näsan, varvat med bomullstussar, pga att det alltså rann så! hur sjukt är inte det. därimot är ju slemhinnorna känsligare så som blöder lite lätt efter nässprayen. men men...
verkar som man kan använda de flesta vanliga nässprayerna, såklart inte dom med antihistamin, men nezeril, otrivin osv, kollade FASS, så det verkar lungt =)

är iaf hemma och väntar på markus. har handlat mat åså, är sjukt hungrig hoppas inte han blir allt för sen idag... min mage kurrar snart ihäl sej.
sedan blirre ett halvt öga på lets dance, men mest sitta som en snorig zombie i soffan.





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: