filbunken...

     Publicerat: 2010-02-18 Kl: 22:44:47 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


kvällen på jobbet var löjligt lugn. av någon anledning var inte värmdös djur sjuka just i afton. men eftermiddagen var full rulle. sen bara dog det. hann dock fylla på lite foder, orkade inte alla stora säckar, dom får jag ta lite pö om pö så jag inte behöver få så ont i ryggen helt enkelt. sedan var det massa instrument från dagens operationer och massa tvätt att vika, så helt sysslolös blev jag ju inte iaf.
har nu gått å lagt mej efter att ha ätit falukörv och makaroner, och nu ska jag kika på halv åtta hos mej, det programmet gillar jag verkligen :)

imorgon är det fredag igen dårå, veckan har gått väldigt fort, hurra! jobbar 9-18, och ska ju ta med buren imårrn, hoppas katten blir glad att återse sitt hem <3

god natt!!

Postat av: Teodoragnes

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 12:42:09
URL: http://teodoragnes.bloglyric.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: