dålig dag

     Publicerat: 2010-02-25 Kl: 22:05:45 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


USH! denna dagen har bara varit hemsk. vaknade i godan ro, lite sovmorgon, men insåg att jag hade spränghuvudvärk. trevligt. efter lite internettande skulle jag betala räkningar, vilket jag faktiskt tycker är kul. då är lappen med pinkoden till min inloggningsdosa putts väck! va fan? å den koden kan jag inte i huvudet... tänker att jag ringer banken, men nej då måste jag visst ha en kodjävel för att kunna ringa supporten, och vart får jag tag i den? jo inne i min internetbank, dit jag inte har koden!
så, får ta en snabbtur med hundarna, stackarna, vi som skulle gå långt.. och sedan kallstarta bilen en gång extra då, för att åka till banken. väl där, hamnar jag brevid en pappa vars barn skitit er sej så det luktar fan. kul. sedan, min tur. får spärra kortet i dosan och ska få ett nytt. OM EN VECKA! ååååh! å de flesta av mina räkngar ska betalas imårrrn. tack för den.
hemma igen. ordnar sej tillslut så att pappa sätter över pengar till markus så markus kan betala mina räkningar och jag får ge pappa pengar när jag kan logga in igen. tack pappa <3. jag vägrar nämligen betala en räkning försent det har jag aldrig gjort och kommer aldrig göra!
sedan skulle jag till jobbet.. behövde äta på vägen men är nu sen, stannar till på mc donalds i hökarängen och slänger mej maten i farten så jag nästan spyr. ajaj.
väl på jobb. där har dom haft en spännande dag med ett riktigt akut-trauma, stackars hund, men synd att missa, det är ju ändå lite spännande, speciellt då alla toppen-människor på kliniken och deras erfarenhet räddar stackaren <3.
men sedan vart det massor att göra, mari kom inte hem i tid, inte annika heller, som stod med två narkoser in i det sista, varpå jag inte ens kan ta min rast då det väller in folk på kliniken. hade även en pall foder att plocka in, vilket jag ju älskar. not. då jag inte får min rast tyckte ju man att man kan ta sin rast lite senare då det ej var fullbokat. mmm visst. vällde in folk med dropinvaccinatoner, folk skulle ha rabiesblodprover, vilket vi inte ens har dropin för, men men, snäll är man ju. krångel med vaccinationer, konstigt folk, foderförsäljning. hann iaf slänga i mej min lilla matbit senare. som inte ens var god. å just det, betalmaskinen gick åxå sönder, men fick tillslut iordning på den.
hann iaf städa och göra iordning kliniken då det lugnade sej senare på kvällen.
markus ringer, han är ute med några kompisar men ska inte bli sen. ringer igen, blir sen. bara han kommer i tid för mina räkningar. jaja.
ush jag har ont i huvudet och är supertrött. och nu blir markus sen så jag kommer inte kunna sova innan han är hemma heller. fan fan fan. vill lixåm bara grina efter den här dagen...

men nu ska jag iallafall lägga mej i sängen å se på halv åtta hos mej. alltid nått.

hejs

ps. jag har fått en jävla finne åxå brevid munnen. fy fan. ds.





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: