snygglon!

     Publicerat: 2010-12-03 Kl: 12:57:51 | I kategori: Mamma-tankar | 4 kommentarer


tyckte det var dax att börja byta ut dom där kolik-flarrorna nu, man diskar ju delar till förbannele asså... och det är ju knappast nödvändigt längre. dock har jag ren separationsångest från dom där nappflaskorna så tänkte ta det pö om pö. så nu byter jag ut dom två små (165ml) som jag har eftersom hon oftast äter 165 per mål nu så dom är lite väl små att blanda i. trodde jag skulle behöva köpa dom där helfärgade MAM-flaskorna med 2:ans dinapp, MEN nere på konsum hade dom nästa generation MAM-flarra! med 3:ans dinapp, och kolla sikka snyggingar! skitbra med att jag fick två 3-nappar, men än får hon ha tvåans, och det har jag ju sex stycken så... sparar 3:orna tills hon blir liite större iaf :)

(om nån vill ha två st 165ml nappflaskor så hojjta till! har ettans dinapp till dom)
Postat av: Theres

Ja det är jättedrygt.. Hon blir ju så snabbt ledsen då också. Väldigt otålig. Om hon inte får tag på det hon vill på en gång blir hon väldigt, väldigt ledsen. Tårarna sprutar och snoret rinner ännu mer. Det här är Signes första riktiga förkylning så vi har ju klarat oss ganska länge.



Fina flaskor :) Signe vill fortfarande bara ha Tommee Tippee tyvärr. Hon är en bestämd liten dam :D

2010-12-03 @ 14:05:56
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Emma

Skitsnygga ju... sånna måste jag med hitta. Nico skall nog snart gå över till 3or...och håller med om att man är såå trött på att diska alla jäkla delar.

2010-12-03 @ 18:59:22
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Filippa

oooh, hoppas de finns här i närheten också. =)

2010-12-04 @ 09:47:14
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Grynet

Om du tänker göra dig av med flaskorna är jag intresserad. Kan tänka mig att betala en slant för dom och porto så klart! Hör av dig! :)

2010-12-05 @ 20:59:46
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: