snö snö snö... SNÖ.

     Publicerat: 2010-12-03 Kl: 10:45:55 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


klappa klappa, känna.. upptäcka nya saker!

god förmiddag! men hua vad det snöar! jag hade planerat in en långpromenad men nu vetti sjutton, men vi kan ju inte sitta inne hela dagen heller  :/


vi har haft en bra natt iallafall, förutom att kerstin hade svårt å somna på kvällen, hon skulle BARA ligga å hålla i sina fötter. hon hittade dom för en tid sedan men nu är det bara fötterna som gäller! haha... på såvis åker täcket av henne heeela tiden åxå... suck. eftersom benen ska upp i luften stup i ett. men med lite bestämt napp insätt och lägga på sidan från min sida ett tiotal gånger så somnade hon plötsligt som en stock och sov till 6, fick bara stoppa om henne en gång vid 2-tiden igen...

en annan rolig sak som hänt med kerstins utveckling är att hon blir mer och mer intresserad av hundarna! hon har ju tittat på dom länge och "råkat" grabba tag i deras päls, men nu kan hon sitta i mitt knä och titta på dom och medvetet känna i pälsen och lixåm "klappa". så himmla gulligt <3

nu får vi se vad dagen bjuder på!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: