provsittning

     Publicerat: 2010-12-08 Kl: 13:21:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Testade att ha Kerstin halvsittandes i vagnen på promenaden så hon skulle se lite av omgivningen. hon hann se vår parkering innan hon somnade hehe. hon hade vart vaken i 1h och 45min så det var väl därför... Imorgon ska jag testa gå ut direkt efter frukosten så får vi se om hon håller sej vaken och kan sova när vi kommer hem :). eftersom jag märker att hennes sömnbehov på dagtid minskat, och ändrat sej lite får jag försöka styra om vår vardag litegrann :)


premiär-prov-sitter :)
(hon ser lite arg ut för mössan trycker lite över ögonen på bilden hehe)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: