pardone moi.

     Publicerat: 2010-12-27 Kl: 21:21:14 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

sorry för uteblivet bloggande... men har knappt suttit vid datorn alls. blir att man umgås med familjen istället. tjoho, det är väl så det SKA vara, egentligen? hehe... kerstin är åxå lite mer krävande än vanligt tycker jag. lite gnälligare, äter mindre, sover lite sämre på dagtid.. kollade efter i veckor å hon e faktiskt 19,5 vecka och det kommer ju en berömd FAS vid 19-20v så kanske är hon mitt i den. dock ska jag inte klaga, sån som hon är nu, är många bebisar en BRA dag.. hon är verkligen en fantastiskt glad unge och jag är oerhört bortskämd med sömn och i princip helt förskonad från skrik. gulleunge.

imogon får det bli bättring på bloggandet!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: