nu äter hon!

     Publicerat: 2010-12-19 Kl: 15:35:42 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

redan igårkväll började hon fatta galoppen med mat! och när vi provade idag åt hon bannemej typ alltihopa vi serverade, dvs två potatis-sörja-kuber= 2 teskedar. hihi! så jäkla sött. hon öppnar munnen å dyker på skeden åså sväljer hon :) har köpt pureer på burk idag, potatis&palternacka som många bebbar verkar gilla, och även potatis/majs :) så ska prova en av dom imorgon istället för mina små kuber.

idag har jag varit i farsta och handlat lite... tog tunnelbanan idag med tanke på gårdagens kaos. väl hemma började jag känna mej skitkonstig i kroppen, det lixåm svider innuti och utanpå, jag fryser å känner mej helt ur fas. hjälp tänk om jag håller på å bli sjuk??

men nu ska jag vila lite. kerstin sover så jag borde passa på.
Postat av: emeliehjaertajonas

Oh, det är så roligt när de börjar äta "riktig" mat! Det känns så stort :D

2010-12-19 @ 19:42:01
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: