mutter

     Publicerat: 2010-12-08 Kl: 20:52:06 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer


här har ni oss. jag mår inte riktigt bra...
har haft ont i vänster ljumske som gör ont ut i låret i en vecka nu och börjar lessna på det... det kom efter jag satte in spiralen, kan det bero på den? det är lite mensvärksliknande ont... blöder en del med... ska ringa min bm och fråga lite imorgon...

försöker se på bonde söker fru men hör inget annat än "gaahhoooaaaagghhaaooooo" varvat med "bodibooo bodiboo tudiduddiddidooo, världschampinjooooooon väärldschampinjooooon" "aoooghaaaahhgoooaahhh"

kerstin och pappsen samtalar...
Postat av: Theres

Ånej vad drygt! Det låter precis som när jag hade spiral förra gången och den hamnade snett. Den låg och skavde mot en nerv och till slut tröttnade jag på det. Mensen blev dessutom värre av det, förstår inte hur men så blev det. Du får kanske kontakta mvc. Om den sitter för fel kanske den inte skyddar heller.

2010-12-09 @ 10:14:52
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Jag hade koppar och har det nu också. Än så länge sitter den där den sitter. Men det var hemskt första gången när den hamnade fel. Ska du sätta in en ny då?

2010-12-09 @ 11:08:04
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: