mumms

     Publicerat: 2010-12-05 Kl: 13:09:13 | I kategori: Bamse & Polly | 1 kommentarer


jag satte mej just för att avnjuta en riktigt onyttig hamburgare från gatuköket här nere... mumms.. börjar äta... mumms.. men så vipps, när hälften är kvar tappade jag den på golvet och nu är den i bamses mage. bamse lycklig, jag hungrig. treeevligt.
Postat av: Isabelle

Lilla söta bamsen :-) trolla hade bara tittat på den..

2010-12-05 @ 22:15:16

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: