matförsök 4:

     Publicerat: 2010-12-20 Kl: 15:36:50 | I kategori: Kerstin | 4 kommentarer



Ser ni, det tar sej!!

Idag har vi haft premiär på burkmat, potatis/palsternacka :)
Å nu blir det väl till att sakta öka mängden, när vi fått lite kläm på tekniken!

Jag får hela tiden hindra reflexen att ta bort maten runt hennes mun,
man ska ju visst inte göra det har jag hört. Är det något med motoriken?

("tack tack", det är för hon försöker ta tallriken hehe)
Postat av: pineapplecream♥

Din dotter är verkligen jättegullig! Kika gärna in i min blog också :)

2010-12-20 @ 17:17:43
URL: http://pineapplecream.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oh, så roligt att få smaka på ny mat :) Men varför ska man inte ta bort maten runt munnen? Det ahr jag aldrig hört.



Tack för tipset om boken, ska klicka hem den direkt! Var ju inte speciellt dyrt :)

2010-12-20 @ 17:36:16
URL: http://hanna1988.blogg.se/
Postat av: Emma

Man skall inte ta bort maten runt munnen eftersom det är bra om de själva försöker slicka bort den maten då det tränar tungan, vilket då underlättar både vid ätande och när de skall lära sig prata.

2010-12-20 @ 17:52:28
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Herrejösses va hon e duktig!! :D Åh va jag längtar till Elma är där, Åh va sugen jag blev på en sån Ikea stol som ni köpt, den blev ju himla fin med de stolsdynorna till! Elma har annars min uråldriga, haha. Som jag + alla mina syskon haft när de var små, en sådan som man kan lägga ner så den blir som en gungstol också :P Men jag tycker din eller Kerstins stol rättare sagt ser himla mysig ut!

KLI i fingrarna, får nog åka å köpa en snart ;)



Å ja visst är det mysigt med valpisar! Kommer nog uppdatera bloggen massvis sen men puppie-bilder om det väl blir några pluttisar om några månader =)

Kram kram till dig å sötaste Kerstin!

2010-12-20 @ 21:40:51
URL: http://varlilla.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: