mamma-träff!

     Publicerat: 2010-12-02 Kl: 17:51:27 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

sådär ja nu har alla åkt hem och jag har röjjt upp :) det var SÅÅÅ trevligt och roligt att ha alla här! och bebisarna har verkligen vuxit sedan sist. nu skiljer det mer i storlek och dom har ännu mer sitt egna utssende :)
alla hade med sej så mycket fika så nu har jag massor över, så jag har luncher i fleeera dagar framöver haha. tack ska ni ha för det goda gooda fikat!

tog inte så mycket bilder tyvärr, men några iallafall, lägger in dom sedan när jag lagt dom i datorn när markus kommer hem! så håll utkik :)
Postat av: Theres

Ja upp med bilderna! Det är så sött med bebisträffar :D

2010-12-02 @ 18:19:41
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: emma

Tack Sofia, det var urmysigt!

2010-12-02 @ 21:26:52

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: