kerstin flyttar ut

     Publicerat: 2010-12-28 Kl: 14:41:36 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


provligger :)

idag är det dax för Kerstin att flytta ut! hon är stora tjejjen nu, time to fly solo så att säga.
hon ska flytta ur sin hundkorg och ligga i sängen helt utan den. känns helt naket, stort och konstigt! så idag har vi köpt spjälskydd till sängen i borås, åså har hon fått en "hål-filt" som hon kan ha över sej och sovpåsen, så slipper jag nojja över att hon ska få filten över huvvet. man kan ju inte kvävas av en filt me hål i :D OCH så ska hon få ha sin lilla kudde åxå. stora tjejjen! har även kollat andningslarmet och det känner av hela sängen så hon kan ligga hur hon vill :) hoppas hon inte känner sej "naken...rädd.. och exposed!" ;)

hundarna är helt utslagna. vad jag vet finns inget gift i julskinka, men dom har ju vart vakna i natt så dom är väl trötta. när jag gav frukost i morses så stod BÅDA bara å glodde i skålan.. "ööh finns det ingen skinka?" hehe...

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: