julens faror

     Publicerat: 2010-12-08 Kl: 14:53:32 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

Här är lite viktig information till er som har hund eller katt.
saker man säkert inte tänker på under julen, om man inte vet om alla faror.



Läs mer här: Förgiftningar

Postat av: Emma

Att min ena katt inte dött av förgiftning är ett mirakel då hon äter allt hon hittar. Har flera gånger fått dra upp fryspåsar ur halsen på henne. En gång åt hon ett snöre.. jag jagade henne för att få tag på det men hon sprang och tuggade i sig samtidigt... några dagar senare hängde det en snörstump ut ur rumpan på henne..haha. Hon äter nästan allt... förutom bacon. Lägger man en bit bacon framför henne så springer hon för livet... hon är skiträdd för bacon :D

2010-12-08 @ 15:01:51
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: