julbilder

     Publicerat: 2010-12-26 Kl: 18:01:28 | I kategori: Vardagsprat | 4 kommentarer


Familjen Andersson/Nilsen =)


Älskade!


Största paketet under granen var såklart till Kerstin!


En gåstol!!

utöver den fick hon:

en rosa barbapappa-gung-pryl
-kläder
3 par tofflor (olika å olika storlekar)
leksaker
guldsmycke


således flest klappar av ALLA haha...


Kerstin med outfiten jag hade min första jul 1983! <3


Underhållning av Haakon!
Postat av: Emma

Åh vad fina bilder! Jättefint familjefoto!

2010-12-26 @ 20:04:35
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilka fina kort på er!

2010-12-26 @ 20:47:44
Postat av: Theres

Får man äta upp er?? Ni är så söta! Jag kan ju göra det sen när ni kommer hit :P

2010-12-26 @ 21:48:45
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Grynet

Va härligt med en gåstol. Den kommer Kerstin kunna göra mycket skada med sen :)

Vad säger hundarna förresten? Kommer ihåg att Nils använde gåstolen för att jaga efter vår hund.

2010-12-26 @ 23:46:16

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: