jag verkar normal

     Publicerat: 2010-12-10 Kl: 10:49:27 | I kategori: Sofia-stuff | 0 kommentarer

sådär ja nu har birgitta ringt. hon tyckte inte det lät konstigt. angående det onda i vänster ljumske sa hon att eftersom det inte gör ont hela tiden så tyckte hon inte det lät oroväckande alls, och sa att det kan ta lite tid innan den "sätter" sej, och att det är vanligt att man har lite diffusa symptom iaf första månaden. och angående blödningen var det helt normalt. allt är normalt sa hon, iaf nästan. man kan blöda mycket, lite, inte alls, blödningen kan komma och gå.. detta åxå framförallt första månaden då slemhinnan påverkas och innan kroppen vant sej åså. men om jag fortfarande har ont på tisdag kunde jag komma in till henne under eftermiddagen på öppen mottagning, man kan kolla trådarna och man kan även kolla med ultraljud bara så den sitter rakt åså. så vi får väl se hur det blir. jag vill ju gärna till henne så hehe ja... gud jag började tillåmed grina efter jag lagt på för att jag saknar att gå hos henne haha, och vetskapen om att jag lixåm inte ska dit nå mer, som under graviditeten hehe...

nåja nåja... idag måste jag ut med bilen, SUCK för å skrapa rutjävlar. men måste ha hö till marsvinen samt hämta ut ett paket i farsta...

ha't gött!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: