innefajs!

     Publicerat: 2010-12-06 Kl: 11:13:40 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


halloj i snöyran!
i natt har vi haft en bra natt! jag valde att testa att INTE ge kerstin sin napp när hon blir orolig och kränger runt i sängen, bara låta henne vara, inte lägga henne på sidan eller nått. å det funkade! har inte gett henne nappen en enda gång i natt, otroligt. som att hon efter en stund bara somnade om när nappis inte infann sej. jag har sovit riktigt gott :)

idag ska vi bara hänga i soffan. har bäddsoffan utdragen så vi har gott om plats å kerstin kan ligga på mage å kräla runt åxå :D det är inte plogat ute ännu så jag orkar inte ut å gå.. och mat skrapar jag fram ur gömmorna så idag blir vi riktiga innefisar!! :D

ha en finer dag!
Postat av: Theres

Utvecklingsstörda? :P



Men jo han är rolig. Fast tror nog bara att han är kortväxt.



Låter som en mysig dag! :) Här blir det också att bara sitta inne.

2010-12-06 @ 12:05:03
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: