helvetesnatt...

     Publicerat: 2010-12-28 Kl: 09:39:54 | I kategori: Bamse & Polly | 2 kommentarer

ja fy fan.. HA! tänker kanske några nu, äntligen får hon känna på hur det är att ha en bebis som inte sover om nätterna.. men serrni så är det inte. Kerstin har sovit från 21 till 06.40 med bara ett nappinsätt... problemet då? jo, polly och bamse kom över julskinkan igår å har gnagt i sej typ huuuur mkt somhelt. julskinkan är salt, vilket innebar att jag haft två hundar som druckit liiiter med vatten och således åxå behövt ut å pinka typ varannan, varje, timme. SUCK! ner å dricka, ut å pissa... 5 ggr i natt har jag stått ute  15 minus grader i mårronrocken... jättekul. men så gott det måste varit för dom å gnaga i sej julskinkan... heaven...

edit: hur kom dom över julskinkan? nån smartis har ställt julmaten i trappen ner till källaren, där det är kallt.. dörrn var öppen hehe...



Beware of the Julskinka-tjuv!
Postat av: Marianne

Haha..ja dina hundar har verkligen kalasat=)

2010-12-28 @ 10:56:18
Postat av: Paula

Men HUR kom de över julskinkan? När jag hade katter möljade jag alltid in all mat som stod framme för svalning in i micron för att slippa sådana missöden.

2010-12-28 @ 11:06:49
URL: http://rackarns.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: