de brändas land

     Publicerat: 2010-12-05 Kl: 11:50:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


just nu ligger jag i sängen och försöker njuta av det men det går inte för det luktar stekos i hela min lägenhet.
dels rester efter gårdagen när markus lyckades bränna vid ett sånt pompadomblabla-bröd, indiskt ni vet, och nu, på morgonen när den stanken börjat så vitt lägga sej, så steker människan bacon å ägg i ren engelsk anda så nu luktar det ännu värre. känns som den där stanken lixåm besudlat varenda pinal nu i hela lyan.

Lilla kerstin ligger här brevid mej i sängen och sover lunch-lur. l
illa snuttan så söt. dock sover hon lite sämre om nätterna för tillfället, eller sover gör hon hela tiden, men lite oroligt, och när hon blir sådär orolig i sömnen vill hon ha nappisen, och så måste man stoppa om henne igen eftersom hon sparkar av sej täcket... suck... så även om hon sussar fint i 8-9 timmar på raken innebär det inte konstant sömn för mej. man är napp och täcke passupp helt enkelt. hon har även en radar som känner av att NU har mamma lagt sej och somnat till igen, DÅ kör vi igen. hallelulja. känner mej dock inge trött så det är bra.

snart dax att pallra sej upp å se vad denna dagen kan tänkas bjuda på dårå!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: