VI FÅR ÅKA HEM!

     Publicerat: 2010-08-17 Kl: 11:36:26 | I kategori: Min förlossning & livet på bb | 4 kommentarer


YES! vi får åka hem idag!! kerstin suger bra nu, och vi får ta med oss pumpen hem, och fortsätta hemma som vi gör här. åh underbart. hem hem hem!!! hem till polly och bamse, hem till OSS!

har precis varit på hörseltest med kerstin och hon hör utmärkt på båda öronen :). hon har gått ner nu till 3600g, och det ligger inom det normala, så skönt, eftersom maten strulat, att det höll sej till det som är okej :)



Postat av: Marie

Så skönt för er att åka hem, längtade också hem när jag låg på BB och det var UNDERBART att bara få komma hem till hundarna och sitt egna!

2010-08-17 @ 13:09:20
Postat av: Emma (Lilla knyttet)

Grattis till det lilla underverket! Fasen vad jag avundas dig din förlossning!

2010-08-17 @ 13:29:12
URL: http://thehouseinmydreams.blogg.se/
Postat av: Emelie

KERSTIIIIIIN! :D

Gosemys, så skönt att få komma hem och komma in i vardagen. Det blir så mycket verkligare då också.

2010-08-17 @ 13:44:01
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Nina/Liiiiten

Hu så skönt att få åka hem!

Kände också så efter att ha legat inne 2 dygn innan förlossningen + ett och ett halvt på BB.. Saknade katterna och min säng nåt så fruktansvärt!



Hoppas allt fungerar bra nu när ni får komma hem! =)

2010-08-17 @ 16:35:22
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: