tattuering to be

     Publicerat: 2010-08-30 Kl: 08:05:46 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer

jag har bestämt att jag ska tattuera in Kerstins namn och födelsedatum på insidan av underarmen. Så bär man henne med sej förevigt lixåm. det ska vara någon fin skrivstil tror jag... eller ska man ha något lite roligare? vad är snyggast? det ska iaf vara namn och datumet hon föddes, i svart, åså vill jag ha lite hjärtan runt, i svart och något i rosa, så det blir liite färg i det hela. kommer bli jättefint! måste bara designa upp nå fint :)

god morgon föresten :)



edit:
Frida; ja, jag har fortfarande planerna på den tattueringen, med polly, bamse och mascot, var på G med den men så blev jag gravid... men den står på tur, kräver lite mer ekonomi bara. Kerstin-tattueringen är ju inte så kostsam :)



Postat av: Frida

Jag minns att du visade mig att ifall du skulle tatuera dig så skulle det vara en bild av Lena Furberg med Mascot, råttorna, Bamse och Polly :)

2010-08-30 @ 08:26:48
Postat av: emeliehjaertajonas

Ja, jag gissade på det. Får erkänna att det var efter att ha sett Kerstin i den som jag tänkte att nästa ska ha en city korg ^^ hihi. Det ser så mysigt och stort ut :) Det verkar vara en väldigt bra vagn :)

2010-08-30 @ 09:35:53
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Det låter jättebra :) Längtar tills jag hittar en till bra pris på blocket :D

2010-08-30 @ 12:25:08
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: