mårrn!

     Publicerat: 2010-08-06 Kl: 09:43:13 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

god morgon! då satt man här igen då. ny dag. tur det är fredag så det är helg imårrn så markus är hemma :) börjar ju bli lite långtråkigt detta med lediga dagar måste jag säga. har inga planer alls idag heller för den delen. promenad... film.. dadaaa! spännande värre.

har iallafall fått sova ganska bra. lugn och skön natt, vilket är skönt. som vanligt.

frstn det är inte någon av er läsare som vet när man sätts igång på SÖS? för jag har bara antagit att det är i 42+0, men så hade nån annan hört 41+ nån dag. och igår sa barnmorskan, när vi talade lite övertid åså att "man gör inget förrns i 41+3". jag tänkte mest att det kanske menades nån extra koll eller så, men nu funderar jag på om hon menade att man sätter igång förlossningen i 41+3 på SÖS? nån som har koll på detta?

ha en bra dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: