lugn dag

     Publicerat: 2010-08-22 Kl: 20:09:36 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


dagen har varit väldigt lugn.
jag och kerstin har vart själva större delen då markus varit inne i stan på fotboll. tog en 1,5 timmes promenad på förmiddagen, mysigt, och sedan har både jag och kerstin sovit en stund på dagen, varvat med att jag sett lite film. kerstin har fortsatt sova hela dagen, bara vaknat och ätit. tar väl igen sej efter igår, eller samlar kraft för att köra igen ikväl kanske, vem vet :) nappen fungerar bra iaf! härligt. hon får den efter hon ammat, om hon inte somnar direkt vill säga.

ikväll blir det lite film, och vem vet, kanske lite sömn?
hoppas ni har det bra!


Postat av: emeliehjaertajonas

Haha, det är ju ett så stort jobb! Mirakel var dag ungefär :)

2010-08-23 @ 13:23:00
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: