jobbig natt...

     Publicerat: 2010-08-04 Kl: 10:36:59 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

i natt fick jag den äran att ligga vaken mellan 1 och 5. hade massor med sammandragingar om lixåm kom heeeela tiden. i ett par av timmarna gjorde dom rätt ont åxå, framförallt bak i ryggen, men sedan övergick det till bara sammandragningar igen. vilket är nog så drygt när man vill sova, för känslan när denna numer jättelivmoder spänner sej som en betongklump är mindre trevlig...

vaknade rätt tidigt åxå pga att dom klipper gräs å går med trimmer runt skolan här borta grrr.... men lyckades somna om en stund till iallafall :)

idag är planena att åka till babyproffsen och hämta ut ett sånt baby-paket, som man får gratis tillsammans med en blöjjhink! hehe. kom på det att fasen jag skrev ju upp mej på sånt i början av graviditeten och igår hittade jag dom pappren! toppen. får man väl lite blöjjor å sånt.

annars... film... få tiden att gå.. ja, allt det där...




Postat av: Marianne

Låter som en mkt jobbig natt! Hoppas bebisen vill komma ut snart=) Kram

2010-08-04 @ 12:11:45
Postat av: Marie

Då kanske det är på g nu i alla fall. Värkarna kändes i ryggen för mig under förlossningen!

2010-08-04 @ 14:12:54

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: